Napisz do jednego z organizatorów sprzedaży premiowej „Pełno wrażeń z Kartą Filmową Bank BNP Paribas” lub Konkursu "Przygoda jak z filmu": kartafilmowa@promocja.bnpparibas.pl lub na adres: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa. Najlepiej użyj maila, który posłużył do rejestracji w sprzedaży premiowej lub podaj ten adres w swojej wiadomości. Opisz swój problem.
Jeżeli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu lub obsługi bankowej, skontaktuj się bezpośrednio z Bankiem w formie pisemnej - osobiście w każdej jednostce Banku obsługującej klientów albo przesyłką pocztową na adres: ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa, ustnie - telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 321 123 lub 22 134 00 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w każdej jednostce Banku obsługującej klientów, drogą elektroniczną - w systemie bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej www.bnpparibas.pl.
Jeśli Twoja reklamacja dotyczy samego kodu CANAL+, w szczególności: zasad jego działania, aktywacji, korzystania z usług dostępnych w ramach vouchera skontaktuj się bezpośrednio z Canal+ Polska S.A. na zasadach określonych w Regulaminie Serwisu Canal+: pomoc@kontakt.canalplus.pl